+ 371 28345106 sales@ecom20.com

ECOM 2.0 HORECA

ECOM 2.0 HORECA –

Ēdiena pasūtījumu apstrādes, pagatavošanas un piegādes procesu organizācijas sistēma

Ar ECOM 2.0 HORECA iespējams organizēt, realizēt un kontrolēt ēdiena pagatavošanas procesus, sākot no klienta pasūtījuma apstrādes līdz pat gatavā ēdiena nodošanai klientam.

  • Jaunas (vai esošās), pilnībā funkcionējošas interneta vietnes – veikala izstrāde, kas ir cieši saistīts ar ēdienu pasūtījumu apstrādes un realizācijas procesiem

  • Savas mājaslapas produkcijas u.c. satura izveide, pievienošana, rediģēšana un pārvalde

  • Ēdienu pasūtījumu automātiska un manuāla nodošana pagatavošanai uz restorāniem / virtuvēm / cehiem u.c. ēdiena pagatavošanas vietām

  • Ēdiena piegādes vai tā saņemšanas organizācija un realizācija kliena norādītajā vietā

  • Integrācija ar dažādām ārējām sistēmām (noliktavas uzskaites, grāmatvedības, maksājumu u.c. sistēmas)

  • Vienkārša, ātra un automātiska finanšu u.c. dokumentu izveide, nosūtīšana un rēķinu maksājumu statusu pārvalde (apmaksāts, daļēji apmaksāts, neapmaksāts u.c.)

  • E-pastu un SMS paziņojumu automātiska nosūtīšana par veiktā pasūtījuma stāvokli (apstrādē, gatavs saņemšanai u.tml.)

  • Dažādu atlaižu piešķiršana klientiem un klientu grupām, kā arī dažādu cenu piedāvājumu, akciju, dienas piedāvājumu u.c. īpašo piedāvājumu izveide

  • Analītikas un statistikas dati un rīki procesu izvērtēšanai un uzņēmuma darbības tālākai plānošanai

  • Operatoru veikto piepārdošanu (papildu pārdošanu) fiksēšana

Vairāk par ECOM 2.0 HORECA

Uzziniet vairāk par ECOM 2.0 HORECA sistēmas izmantošanas priekšrocībām un iespēju palielināt sava ēdināšanas uzņēmuma apgrozījumu jau tūlīt!

ECOM 2.0 HORECA SISTĒMA

1.   Saņemiet klienta pasūtījumu no mājaslapas vai telefoniski

2.   Apstrādājiet un novirziet pasūtījumu uz ēdiena pagatavošanu

3.   Kad pasūtījums ir gatavs, nododiet to kurjeram vai klientam

PASŪTĪJUMA NOFORMĒŠANA

  • Darbs ar klientiem – lojalitāte, mārketings, melnais saraksts u.c.

  • Dažādi pasūtījumu veidi

  • Dažāda līmeņa cenu veidošanas iespējas (dažādas publiskās un individuālās klientu cenas, uzcenojumi, akciju cenas, atlaides u.tml.)

  • Pasūtījumi fiziskajām un juridiskajām personām

  • Ērta automātiskā un manuālā produktu izveides, pievienošanas, rediģēšanas un pārvaldes sistēma

  • Piegādes laika un cenas automātisks aprēķins atkarībā no piegādes valsts, pilsētas, zonas, attāluma km utt.

PASŪTĪJUMA  APSTRĀDE

  • Elastīgs pasūtījuma piegādes cenas aprēķins atkarībā no pasūtījuma summas, piegādes zonas, attāluma kilometros u.c. nosacījumiem

  • SMS un e-pasta paziņojumi klientam par pasūtījuma esošos statusu (apstrādē, tiek pagatavots, ir pieejams saņemšanai, tiek piegādāts u.tml.)

  • Pasūtījuma stāvokļa monitorings kā tā pagatavošanas, tā arī piegādes vai izsniegšanas posmos

  • Katra klienta veikto pasūtījumu vēsture

  • Jūsu iekšējo apkalpošanas standartu automatizācija

  • Daudzveidīgi pasūtījumu statusi, kā arī iespēja ērti organizēt pasūtījumu apstrādi kā operatora galā, tā arī ražošanas daļā (kafejnīcas, cehi, resotrāni utt.)

  • Vienota pasūtījumu statusu sistēma, kas sinhronizējas gan ar operatoriem (klientu apkalpotājiem), gan ēdiena pagatavošanas vietām u.c.

  • Visu statusu attēlošana mājaslapā (klients var redzēt pasūtījuma stāvokli konkrētā brīdī)

  • Automātiska pasūtījumu nosūtīšana uz ēdiena pagatavošanas daļu

PASŪTĪJUMA PAGATAVOŠANA

  • Konkrētas virtuves (resotrāna, ceha u.c. ēdiena pagatavošanas punktu) noslogojuma kontrole un monitorings

  • Informācija par to, kad ēdiens ir gatavs tā tālākajai nodošanai klientam vai piegādei

  • Dažādas iespējas nodot pasūtījumus ēdiena ražošanas daļai saskaņā ar uzņēmuma iekšējiem un ierastajiem biznesa procesiem (ēdienu saraksta printeri, monitori u.c.)

PASŪTĪJUMA PIEGĀDE

  • Mobilais pielikums kurjeram (Mobilais aģents) nodrošina operatīvu kurjera informēšanu par brīvajiem un kurjeram piesaistītajiem pasūtījumiem

  • Pasūtītā ēdiena pagatavošanas un apkalpošanas punkta noteikšana atkarībā no klienta atrašanās vietas un pasūtījuma saņemšanas laika

  • Pasūtījumu manuāla sadalīšana kurjeriem (menedžeris piesaista pasūtījumam kurjeru, kurš pasūtījumu tālāk piegādās klientam)

  •  Pasūtījumu sadalīšanas logs, kurā kurjeri var izvēlēties brīvos (konkrētam kurjeram nepiesaistītos) pasūtījumus to piegādei

  • Kilometru aprēķina automatizācija īpašiem gadījumiem (nestandarta adreses, adreses ārpus ierastajām piegādes zonām u.c.)

  • Kurjera maršruta kontrole, kurjera ceļā pavadītā laika uzskaite

  • Integrācija ar maksājumu sistēmām pasūtījuma apmaksas procesu atvieglošanai (firstdata, banklink u.c.)

ECOM 2.0 HORECA ēdināšanas uzņēmumiem

 

Organizējiet un veiciet savu ēdienu pasūtījumu pagatavošanas, komplektēšanas un piegādes procesu ātri, ērti un ar kvalitāti, ko jutīs arī jūsu klienti!

PASŪTĪT ECOM 2.0 HORECA

Aplūkojiet arī citas ECOM 2.0 sistēmas iespējas:

ECOM 2.0 I-STORE

On-line tirdzniecības sistēma ar interneta veikalu, kas ļauj automatizēt e-komercijas procesus un ir savietojama ar citām sistēmām.

UZZINĀT VAIRĀK

ECOM 2.0 HORECA

Ēdiena pasūtījumu apstrādes, pagatavošanas un piegādes procesu organizācijas sistēma ar mājaslapu, kurā var pasūtīt jūsu ēdienus.

UZZINĀT VAIRĀK

ECOM 2.0 INVOICING

Automātiskā rēķinu izrakstīšanas sistēma ar maksājumu pārvaldi ērtai un ātrai rēķinu ģenerēšanai, nosūtīšanai un apmaksu kontrolei.

UZZINĀT VAIRĀK