ECOM 2.0 PREMIUM

ECOM 2.0 Premium – jaudīga on-line tirdzniecības sistēma ar paplašinātu funkcionālu, pilnu atbalstu, integrācijām un lielu preču skaitu.

Filiāle 24h laikā

Atveriet interneta veikala filiāli jebkurā valstī 1 dienas laikā.

Atrodiet partneri vajadzīgajā reģionā, vienojieties par peļņas sadali un dodiet viņa darbam pilnībā gatavu interneta veikalu. Mēs palaidīsim partnera interneta veikala sistēmu 1 dienas laikā!



B2B sistēma

Aktivizējiet piedāvātos B2B (business 2 business) moduļus un radiet iespēju potenciālajiem partneriem jūs atrast online.

Iespējams, tieši šobrīd kāds meklē piegādātāju tāda veida precēm, kuras jūs ražojat. Aktivizējot B2B sistēmas daļu, iegūstiet papildu iespējas palielināt apgrozījumu. Piekritīsiet, ka saņemt pat tikai dažus neprognozētus pirkumus reizi kvartālā ir daudz labāk, nekā tos neiegūt, neaktivizējot B2B?



Automātiska datu apmaiņa

Visa informācija par pasūtījumiem, pavadzīmēm, dati par parādniekiem, preču atgriešanas, sūdzību u.c. dati cirkulēs automātiski starp jums un jūsu partneriem, ietaupot jūsu laiku un darbu.



Menedžeru palīdzība

Mūsu menedžeri palīdzēs jums jaunu projektu un ieceru realizācijā, kā arī palīdzēs izprast sistēmas darbību konsultējot, palīdzot to iestatīt, kontrolējot projekta darba spēju u.c.



Sistēmu integrācijas procesi

Savienosim ECOM ar jūsu uzskaites sistēmām (ja tās paredz šādu iespēju), ar jebkuru bankas sistēmu (radot iespēju klientam veikt pasūtījuma apmaksu uzreiz pēc tā noformēšanas), kā arī ar loģistikas uzņēmumiem (Omniva, Venipak u.c.), kas ļauj veikt pilnīgas informācijas apmaiņu ar loģistikas uzņēmumiem procesu caurspīdīgumam un pārskatāmībai.



Sistēmas jaudīgums

Līdz 2 000 000 nomenklatūras pozīciju atbalsts, kā arī kopējās uz diska atvēlētās vietas apjoms – 50 GB.

Atsevišku fizisko vai virtuālo serveru izdalīšana projektam. Tā pat iespējams uzturēt sistēmu klienta adminitrētājā serverī.



Mārketings jūsu veikalam

Izmantojiet dažādas mārketinga aktivitāšu iespējas – promo kodus, bonusa sistēmas, izsūtīšanas, akcijas u.c. Izmantojot šīs funkcijas, jūs ar vienkāršām darbībām varat būtiski palielināt savu apgrozījumu.



Noliktavas uzskaite

Pārvaldiet savu noliktavu ērti un vienkārši!

Izmantojiet noliktavas uzskaites moduli, lai, pieņemot preci noliktavā, tā tiktu marķēta atkarībā no tās tālākās izmantošanas, un tiktu ģenerēts tās iekšējais svītru kods. Ar svītru koda palīdzību iespējams fiksēt preces tālāko kustību līdz pat tās nodošanai klientam. Tas ir lielisks veids, kā vienkārši nofiksēt visas darbības, nodrošinot pilnīgu caurspīdīgumu visas preces kustībā.



Finanšu dokumentu pārvalde

Izveidojiet rēķinus un pavadzīmes, fiksējiet visus maksājumus un pārvaldiet visu savu dokumentāciju vien divu klikšķu attālumā. Sistēma automātiski ģenerē visus jums nepieciešamos dokumentus, tādā veidā ļaujot ātri un vienkārši nodrošināt jums nepieciešamo dokumentu apriti.



Kolektīvās iepirkšanās modulis

Izmantojiet kolektīvā pasūtījuma iespējas!

Izsūtiet piedāvājumu piedalīties noteiktu preču iepirkšanā un saņemiet iesniegumus piedalīties zemākas cenas kolektīvajā pirkumā.



Mobilais aģents

Izmantojiet mobilās pasūtīšanas sistēmas priekšrocības!

Saņemiet mobilo pasūtīšanas sistēmu, kuru jūsu aģenti var izmantot pie klientiem.



Datu savākšana (‘data pooling’)

Mēs varam savākt datus, izmantojot FTP, importēt datus no citām B2B sistēmām, ‘nograbbot’ no svešiem interneta veikaliem (vai saņemt no tiem datus caur XML), kā arī automātiski izmantot jūsu datu failus (piemēram, Excel), izmantojot E-mail (ECOM var pieslēgties jūsu E-mail kontam un meklēt datus tur).



Biznesa procesu kontroles opcija

Uzdevumu sadalīšana menedžeriem, statistikas dati u.c.

Saņemiet mobilo pasūtīšanas sistēmu, kuru jūsu aģenti var izmantot pie klientiem.



Maketi ar responsīvo dizainu. Pārdodiet visur – gan datorā, gan arī mobilajās iekārtās


Informatīvais atbalsts: Tehniskais atbalsts: Pieejamo resursu apjoms:
Personāla konsultācijas par sistēmas procesiem un darbu ar to; Kļūmju un tehnisko traucējumu novēršana; Atbilstoši vajadzībām
Help Desk; Analītiķa laiks (8 st.);  
Konsultācijas par sistēmā ievadāmo saturu un ar to saistītās korekcijas. Datubāzes un mājas lapas rezerves kopijas izveidošana reizi dienā;  
 Ar projektu saistīto klienta interneta resursu konsultācijas (piemēram, konsultācijas par domēna pārvaldīšanu un uzturēšanu). Automātisko procesu monitorings;  
  Projekta On-Line pieejamības atbalsts 24/7;   
  Savlaicīga servera programmnodrošinājuma atjaunināšana;  
  Bezmaksas automātiskā platformas atjaunināšana uz jaunāko versiju.  


ECOM 2.0 PREMIUM papildu iespējas:

  • Bez starpniekiem – piedāvājiet savas preces patērētājiem bez starpniekiem, izmantojot savu(s) interneta veikalu(s)
  • Partneru veikali – publicējiet savas preces ECOM sistēmas partneru interneta veikalos un saņemiet papildu pasūtījumus
  • RESALE – piedāvājiet savu interneta veikala sistēmu citiem tirgotājiem
  • Kolektīvās iepirkšanās modulis – izmantojiet kolektīvā pasūtījuma iespējas
  • Mobilais aģents – izmantojiet mobilās pasūtīšanas sistēmas priekšrocības
  • Automātiska datu apmaiņa
  • „Cenu spiegs” (PriceSpy) – savāciet datus no apkopotājiem un vienmēr esiet informēts par cenu izmaiņām
  • Noliktavas uzskaite – pārvaldiet savu noliktavu ērti un vienkārši
  • Finanšu dokumenti – izrakstiet, uzskaitiet un pārvaldiet dokumentus ērtāk
  • Mārketings jūsu veikalam – izmantojiet mārketinga iespējas savam veikalam un piesaistiet vēl vairāk klientu
  • PDF kataloga izveide
  • B2B sistēma


Sazinieties ar mums

Audzējiet sava tirdzniecības uzņēmuma apgrozījumu un pārvaldiet savus tirdzniecības procesus un interneta veikalu pavisam vienkārši un patīkami, turklāt ar kvalitāti, ko jutīs arī jūsu klienti!

Sazināties