Šodien, kad interneta veikalos iepērkas vairāk nekā 74% Latvijas iedzīvotāju un kad interneta veikalu izveidot šķiet pavisam ātri un vienkārši, arvien vairāk un vairāk internetveikalu tiek slēgti.
Ko darīt? Kā lielās un arvien augošās konkurences apstākļos izdzīvot, stabilizēties un varbūt pat pelnīt vairāk? ECOM 2.0 komanda vēlas sniegt dažas idejas šo problēmu risināšanai no tehnoloģiskā skatupunkta.
No tehnoloģiju viedokļa ir svarīgi, lai sistēma, kurā jūs veicat savu e-komercijas darbību, atbalsta šīs dažādās mārketinga iespējas – ļauj veidot atlaižu kuponus, kodus, veikt bonuspunktu uzkrājumus, kā arī aplūkot klientu veiktos pasūtījumus u.c.
Lai noturētu esošos klientus un nodrošinātu, ka viņi atnāks pie jums vēlreiz un vēl, ir svarīgi parādīt, ka jums viņi rūp. To var darīt vairākos veidos:
Piesaistīt jaunus klientus ar kādu īpašu akciju vai izpārdošanu paliek arvien grūtāk, tāpēc ECOM 2.0 komanda iesaka apsvērt arī citas jaunu klientu piesaistīšanas metodes.
Kā interesantus klientu piesaistes piemērus mēs aplūkosim dažas noderīgas un izaugsmi veicinošas ECOM 2.0 I-STORE sistēmas funkcijas:
Viens no būtiskākajiem e-komercijas uzņēmuma izaugsmes aspektiem ir uzņēmuma kapacitāte jeb spēja nodrošināt pieprasījumam atbilstošu piedāvājumu, datu apstrādes ātrumu un darba organizācijas kvalitāti.
No tehnoloģiskā viedokļa tas nozīmē, ka jūsu e-komercijas sistēmai un pieejamajiem resursiem jāspēj nodrošināt veiksmīgu un nepārtrauktu jūsu darba procesu. Darba procesa ātrumu un kapacitāti var uzlabot dažādi faktori:
ECOM 2.0 ir latviešu izstrādātāju komanda, kas strādā ar e-komercijas risinājumiem vairāk nekā 15 gadus. Strādājot ar parastiem interneta veikaliem un to pamatā esošajām e-komercijas platformām, mēs redzējām virkni problēmu un lietu, kas būtiski kavē un aiztur e-komercijas biznesa attīstību.
Dabiski mums radās neskaitāmi jautājumi – kāpēc tik sarežģīti, ja varētu vienkāršāk? Kāpēc manuāli, ja var automātiski? Kāpēc tik maz rezultāta un tik daudz darba, ja var ātri un vienkārši? Un, meklējot atbildes uz šiem jautājumiem, vairāku gadu garumā uzkrātā pieredze un iespējas ļāva mums izveidot ECOM 2.0 – unikālu, pašu izstrādātu e-komercijas risinājumu, kas ļauj ne vien uzlabot un automatizēt e-tirdzniecības procesus, bet arī nodrošināt izaugsmes un attīstības iespējas.
Ja arī Jūs vēlaties attīstīt savu e-komercijas biznesu, atnāciet pie mums uz tasi kafijas, pastāstiet, kāda ir jūsu biznesa izaugsmes vīzija, un mēs pastāstīsim, kādas ir tās realizācijas tehnoloģiskās iespējas.