i

Kā vienlaicīgi un ērti pārdot Etsy, eBay, Amazon un citur?


Tirgot savu preci interneta vidē ne vienmēr nozīmē uzturēt pašam savu interneta veikalu. Dažreiz e-tirdzniecība var nozīmēt savas preces piegādi kādam pazīstamam internetveikalam, dažreiz – tā var būt sava veikaliņa veidošana un attīstība kādā pasaules mēroga tirdzniecības platformā, kā, piemēram, eBay vai Etsy.

Pēdējais gadījums ir plaši izplatīts tirdzniecības modelis – neskaitāmi mazie, vidējie un dažkārt arī lielie uzņēmumi visā pasaulē izmanto tādus pazīstamus tirdzniecības kanālus kā eBay, amazon, AliExpress, Etsy, DaWanda un citus savu preču tiešajai tirdzniecībai.


Lai arī tirdzniecība dažādās pārdošanas platformās var būt gan kā pamata, gan arī papildu pārdošanas kanāls, daudzi uzņēmumi labprāt izmanto šāda veida tirdzniecības kanālu savu ieņēmumu palielināšanai, turklāt nereti viens uzņēmums izmanto vairākus kanālus vienlaicīgi. Taču līdz ar pārdošanas procesa uzsākšanu rodas neskaitāma virkne problēmu un jautājumu, kas ir saistīti ar uzņēmuma preču pārdošanu šajās vietnēs.



Informācijas ievade un dublēšana

Viena no izplatītākajām problēmām ir nepieciešamība ievadīt un dublēt informāciju – kad viens uzņēmums vēlas tirgot savas preces vairākās platformās, katrā platformā nepieciešams atsevišķi ievadīt un dublēt savus produktus, to aprakstus, atribūtus, cenas un citu informāciju. Turklāt produkcijas masveida ielāde šādās vietnēs ir sarežģīta, padarot produkcijas un ar to saistītās informācijas ievadi par ilgstošu un sarežģītu procesu.


Savukārt, ja ir notikušas kaut kādas izmaiņas, un ir nepieciešams rediģēt jau publicētos produktus vai arī nodrošināt tulkojumus citās valodās, tas ir jādara manuāli katrā platformā un katram produktam. Arī informācijas pielāgošana katrai tirdzniecības platformai (preču izvietošana pareizajās kategorijās, krāsu pielāgošana katras platformas definētajām krāsām u.tml.) tiek veikta manuāli. Šie procesi patērē daudz laika un enerģijas, un uzņēmumam tas nozīmē papildu izdevumus.



Pasūtījumu apstrāde un kontrole

Kad tiek veikts pasūtījums kādā no platformām, katrs pasūtījums ir jāapstrādā individuāli pašas platformas ietvaros. Turklāt, ja pasūtījumu skaits ir pietiekami liels, tad šo pasūtījumu apstrādes statusu kontrole kļūst sarežģīta un grūti pārskatāma. Rezultātā pārdošana dažādās platformās nozīmē manuālu darbu ar katru platformu atsevišķi, kas ne vien patērē daudz laika un līdzekļu, bet arī apgrūtina iespēju saskatīt pārdošanas rezultātu un tendenču kopskatu, kā arī plānot tālākās pārdošanas darbības.



Preču skaits un reālais atlikums

Ja vienā platformā ir nopirkta kāda unikāla prece, kura reāli vairs nav pieejama, tad to nepieciešams izņemt ārā no visām citām platformām, apgrūtino preču atlikumu uzskaites un atjaunināšanas procesus. Līdz ar to preču (noliktavas) uzskaiti ir nepieciešams veidot manuāli kādā atsevišķā vidē (piemēram, atsevišķā excel failā), kurā tiktu apvienoti un atjaunināti visās platformās pārdoto preču atlikumi.



Preču cenu un piegādes izmaksu aprēķins

Dažādās tirdzniecības platformās nereti tiek iestatītas dažādas preču cenas, un to nepieciešams iestatīt manuāli katrai precei atsevišķi. Turklāt, ja ir mainījusies preču pašizmaksa vai ir radušies citi apstākļi, kuru dēļ nepieciešams cenas mainīt, arī tas ir jādara manuāli katrai precei, katrā tirdzniecības platformā atsevišķi.

Lai arī tirdzniecības platformās ir pieejami piegādes izmaksu aprēķina mehānismi, bieži vien šie mehānismi ir pārāk vienkārši un neprecīzi. Tas nozīmē, ka nereti preču piegādes izmaksas ir jāiestata katram produktam un katrā platformā atsevišķi. Rezultātā preču cenas un piegādes izmaksas nepieciešams kontrolēt manuāli.



Preču tirdzniecība dažādās platformās – laika, darbu un līdzekļu patēriņa virpulis

Pārdodot preces vairākās tirdzniecības platformās vienlaicīgi, tirdzniecības process dažādos on-line veikalu tīklos patērē lielus laika, ieguldāmā darba un finanšu resursus. Uzņēmumam tas var nozīmēt nepieciešamību pēc papildu pilnas slodzes darbiniekiem, kas pārvalda šos pārdošanas kanālus, nepieciešamību investēt līdzekļus dažādu platformu darbības mehānismu izpētē, kā arī vēl virkni dažādu citu neplānotu izdevumu.



Kā pārdot vairākos kanālos ērti un vienkārši?

Lai atvieglotu šāda veida e-komercijas darbību, ECOM 2.0 komanda ir izstrādājusi ECOM 2.0 MULTI-CHANNEL sistēmu, kas ļauj pārvaldīt uzņēmuma e-komercijas darbību vairākos tirdzniecības kanālos vienlaicīgi un no vienas sistēmas.

Ar šīs sistēmas palīdzību ir iespējams masveidā pārvaldīt un pārdot preces populārākajos pārdošanas kanālos (Amazon, eBay, Etsy, AliExpress, DaWanda u.c.), sinhronizēt un kontrolēt noliktavu un tajā esošos reālos preču atlikumus, kā arī pārvaldīt un apstrādāt visus ienākošos pasūtījumus no jebkura kanāla vienuviet.




Šādas sistēmas ieviešana un izmantošana krietni atvieglo slogu, ko rada katrā tirdzniecības kanālā izveidotā veikala manuāla pārvalde, ievērojami ietaupot laiku un līdzekļus, kā arī ļaujot pārdot vēl vairāk. Turklāt šai sistēmai ir iespējams pievienot arī individuālu mājaslapu – interneta veikalu jebkurā valstī un valodā, apvienojot un atvieglojot e-komercijas kopējo darbību.

Ja arī jūs vēlaties pelnīt vairāk, izmantojot visas ECOM 2.0 e-komercijas sistēmas sniegtās priekšrocības, sazinieties ar mums jau tūlīt!