Cik uzņēmumam izmaksā viens klienta pasūtījums?



Darbs ar klientiem, klientu pasūtījumu pieņemšana un to apstrāde – tas ir viens no uzņēmuma pamatdarbiem un galvenais peļņas avots. Turklāt pašsaprotama ir arī sakarība – jo veiksmīgāk pasūtījums tiek pieņemts un operatīvāk apstrādāts, jo lielāka ir iespēja, ka klients neatteiksies no pasūtījuma un var kļūt par pastāvīgu klientu.




Tieši tāpēc uzņēmumi pievērš īpašu uzmanību klientu apkalpošanai, cenšoties nodrošināt pēc iespējas labāku apkalpošanas servisu saviem klientiem. Laipni un smaidīgi speciālisti, kas ir gatavi atbildēt uz visiem klientu jautājumiem un atrisināt visas klientu problēmas, vienmēr tiek pienācīgi novērtēti. Taču cik īsti uzņēmumam izmaksā viena klienta pasūtījums? Vai tas ir mērāms klientu apkalpošanas speciālista algas apmērā? Cik ilgi vispār tiek apkalpots viens klienta pasūtījums?



Sarunas ilgums ar klientu nekad nav paredzama un precīzi izmērāma vērtība. Taču pasūtījumu ievadi un apstrādi gan iespējams izmērīt. Tā, piemēram, izmantojot dažādus izplatītākos un attīstītākos pasūtījumu apstrādes rīkus, pasūtījumus iespējams ievadīt un apstrādāt vidēji 2 – 4 minūšu laikā.

Piemēram, Magento e-komercijas risinājumā pasūtījumu iespējams ievadīt un apstrādāt aptuveni 2 minūšu laikā.



Plaši izplatītajā OpenCart sistēmā viena pasūtījuma ievade vai apstrāde tiek veikta vidēji 2,5 – 4 min laikā.

Savukārt HORECA nozares pasūtījumu apstrāde sistēmā IIKO vidēji ilgst 4 – 4,5 minūtes



ECOM 2.0 komanda ir izstrādājusi ātro pasūtījumu apstrādes moduli, kas ļauj mūsu klientiem ievadīt un apstrādāt pasūtījumus vidēji 30 – 60 sekunžu laikā. Tas nozīmē, ka jebkurš uzņēmums, kas pieņem pasūtījumus telefoniski vai elektroniski, var pavadīt vidēji 3 – 4 reizes mazāk laika šī procesa realizācijai. Darbu, ko parasti pasūtījumu apstrādes operators veic 1 stundas laikā, tagad ir iespējams paveikt 15 – 20 minūtēs!



Tas nozīmē, ka uzņēmums, kura pasūtījumus apstrādā, piemēram, 2 pilnas slodzes darbinieki, par pasūtījumu apstrādi patērē vismaz 2500 EUR mēnesī (rēķinot tikai darbinieku vidējās algas izteiksmē). Izmantojot ECOM 2.0 ātro pasūtījumu apstrādes moduli, uzņēmums var samazināt šīs izmaksas līdz pat 700 EUR mēnesī, ievērojami samazinot pasūtījumu ievades un apstrādes laiku. Tas nozīmē, ka pasūtījumu apstrādes apjomu, ko ikdienā veic 2 pilnas slodzes darbinieki, var paveikt tikai 1 darbinieks!


Vēlaties uzzināt vairāk par ECOM 2.0 ātro pasūtījumu apstrādi vai tā ieviešanu jūsu uzņēmuma darbībā? Sazinieties ar ECOM 2.0 komandu jau tūlīt!