ECOM 2.0 FAST ORDER MANAGEMENT

ECOM 2.0
Fast Order Management

trā pasūtījumu ievades un apstrādes sistēma.

ECOM 2.0 Fast Order Management ir ātrā pasūtījuma apstrādes sistēma, kas samazina pasūtījumu ievades un apstrādes procesu radīto slogu un palielina ātrumu darbā ar visiem telefoniski un elektroniski veiktajiem klientu pasūtījumiem.

ECOM 2.0 ātrā pasūtījumu apstrādes sistēma ļauj ievadīt un apstrādāt pasūtījumus nepilnas minūtes laikā. Saņemot pasūtījumus pa tālruni vai elektroniski, ar ECOM 2.0 Fast Order Management tos var ievadīt un apstrādāt ļoti ātri un ērti, tādā veidā ievērojami ietaupot laiku un līdzekļus, kas parasti tiek patērēti pasūtījumu ievades un apstrādes procesā.

3 – 4 reizes ātrāka pasūtījumu ievade un apstrāde

Pārskatāms klientu pasūtījumu apstrādes stāvoklis

Pasūtījumu apstrādes procesa izdevumu samazinājums

ECOM 2.0 ātrā pasūtījumu apstrādes sistēma Jūsu biznesā:
  • Pasūtījumu administrācijas panelis
  • Ātrā pasūtījumu ievades forma
  • Ātrā pasūtījumu apstrādes forma
  • Adrešu automātiskā meklēšana, ieteikšana un ievade pēc daļējas sakritības
  • Ātrā preču meklēšana pēc koda
  • Pasūtījuma piesaiste klientam pēc tālruņa numura
  • Rēķinu izveide un izsūtīšana
  • Atlaižu piešķiršanas mehānisms visam pasūtījumam kopumā vai tā daļai (atsevišķiem produktiem/pakalpojumiem)
  • Pasūtījuma izveides / pagatavošanas / komplektācijas formu izdruka
  • Pasūtījumu piegādes adrešu automātiskā ieteikšana un ievade esošajiem klientiem
  • Preču sadalījums pa ražošanas / pagatavošanas vietām
  • Maršruta ģenerēšana Google kartē
  • Pasūtījuma daļējas / pilnas apmaksas fiksēšana
  • Maksājumu ielāde
  • Kontraģentu pasūtījumu vēsture
  • Daudzlīmeņu pasūtījumu statusu mehānisms
  • E-pastu un SMS ziņojumu automātiskā izsūtīšana
Sazinieties ar mums

Audzējiet sava tirdzniecības uzņēmuma apgrozījumu un pārvaldiet savus tirdzniecības procesus un interneta veikalu pavisam vienkārši un patīkami, turklāt ar kvalitāti, ko jutīs arī jūsu klienti!

Sazināties