Veikaliem.lv noliktavas sistēma ar automātiskās datu apmaiņas un ģenerēšanas funkcijām palīdzēs jums pārvaldīt savu noliktavu gudri, ērti un bez īpašas piepūles.
Daudzpusīgā veikaliem.lv noliktavas uzskaites sistēmas konfigurācija un plašās sistēmas iespējas ļauj to iestatīt un pielāgot jebkura veida preču uzskaitei, padarot jūsu noliktavas uzskaiti par ērtu un patīkamu procesu, kas taupa jūsu laiku, resursus un darbaspēku.
Veikaliem.lv noliktavas sistēmā jūs varat ievadīt dažādus produktu parametrus, sākot ar standarta parametriem, tādiem kā EAN un kods, līdz par individuāliem parametriem. Tas ļauj uzglabāt par precēm tieši to informāciju, kas jums ir nepieciešama.
Tāpat veikaliem.lv noliktavas sistēmai ir iespējams pieslēgt ražošanas moduli, ar kura palīdzību jūs varat veikt nomenklatūras uzskaiti, kā arī norakstīt preces to ražošanas procesā.
Veikaliem.lv sistēmā ir iespējams veidot vairākas cenu lapas un iestatījumus, kas ļauj jums norādīt vairākas cenas vienam produktam vienlaicīgi. Cenu veidošanas iespējas ir plašas – jūs varat izmantot gan vienkāršus cenu veidošanas nosacījumus (piemēram, fiksēts uzcenojums procentos), gan arī kombinēt tos, iekļaujot virkni dažādu cenu veidojošo parametru (gan tekstuālos, gan arī ar PHP skripta palīdzību individuāli pielāgotus parametrus).
Katrs radītais, ievadītais vai no ārējiem avotiem saņemtais dokuments tiek pievienots atbilstošā reģistrā, un visi dokumenti ir vienmēr pieejami un ērti apskatāmi jūsu veikaliem.lv noliktavas uzskaites sistēmā.
Tāpat jūsu ērtībai ir iespējams izveidot automātisku datu apmaiņu starp veikaliem.lv noliktavas uzskaites sistēmu un, piemēram, jūsu uzņēmuma grāmatvedības programmu, kas ļauj automātiski pārvirzīt dokumentus starp abām sistēmām fona režīmā. Šāda sistēmu integrācija (savietošana) ievērojami paātrina dokumentu un nepieciešamo datu apmaiņas procesu, kā arī būtiski atvieglo uzņēmuma personāla slodzi, kas tiek patērēta, veicot manuālu dokumentu pārreģistrāciju un datu ievadi citās sistēmās.
Sistēmā pieejamais kontrahentu reģistrs ļauj jums veidot klientu un partneru bāzi un uzglabāt visu nepieciešamo informāciju par tiem, piemēram, rekvizītus, piegādes punktus utt.
Kontrahentu reģistra izmantošana ļauj jums paātrināt sistēmā veikto dokumentu, pasūtījumu izveides un līdzīgu darbību izpildes laiku. Turklāt šajā sadaļā ir iespējams strukturēt datus un iegūt statistisku par dažādiem darījumiem un darbībām, veidot sadarbības rezultātu atskaites, kā arī radīt dažādas lojalitātes sistēmas.
Pieslēdziet visdažādākos preču skenerus, printerus un datu ievākšanas terminālus, papildu ekrānus darbiniekiem un citas perifērās ierīces savai veikaliem.lv noliktavas sistēmai. Veikaliem.lv noliktavas sistēmai ir izstrādāts universāls ierīču pieslēgšanas mehānisms, kas ļauj ērti un ātri pieslēgt un izmantot visdažādāko ierīču skaitu gan atsevišķi, gan arī vienlaicīgi kopā.
Nepieciešamais perifēro iekārtu veids un skaits jāizvēlas atkarībā no jūsu biznesa procesiem. Vienalga, vai tās būtu Brazer, Zebra, Ordeman, Samsung, Huawei vai jebkuras citas perifērās iekārtas – mūsu komandas tehniskie speciālisti palīdzēs piemeklēt jūsu vēlmēm un vajadzībām atbilstošu aprīkojuma komplektu!
Veikaliem.lv noliktavas uzskaites sistēmā ir iespējams pieslēgt arī elektronisko dokumentu apmaiņas moduli, kas ļauj jums veikt dažāda tipa dokumentu (rēķini, pavadzīmes, pasūtījumi u.c.) apmaiņu vēl ātrāk un ērtāk. Ja šis modulis tiek pieslēgts, jebkurš saņemtais dokuments jums būs tikai jāapstiprina, un šī dokumenta dati uzreiz nokļūs jūsu uzskaites sistēmā – vairs nekādas manuālas datu ievades.
Tāpat e-dokumentu moduli var ērti izmantot, lai nodotu pasūtījuma datus jūsu piegādātājiem un saņemtu ienākošās pavadzīmes.
Veikaliem.lv noliktavas uzskaites sistēmā jūs varat veikt gan vienas noliktavas uzskaiti, gan arī uzskaitīt veselu noliktavu vai filiāļu tīklu.
Uzņēmuma struktūras izveide ļauj veikt precīzu uzskaiti katrā jūsu punktā, kā arī iestatīt noliktavas darba mehānismus, lai jūs varētu pārvaldīt savu noliktavu maksimāli ērtā un jūsu biznesa procesiem atbilstošā veidā.
Ērti atlasiet un pārlūkojiet dažādus statistikas datus par jūsu precēm, pakalpojumiem, ienākošajiem un izejošajiem dokumentiem, kā arī iegūstiet citus sev nepieciešamos datus, atlasot tos pa mēnešiem, klientiem, precēm un pakalpojumiem vai citiem kritērijiem.
Veikaliem.lv noliktavas uzskaites sistēmā jūs varat ērti ģenerēt visdažādākās standarta, kā arī individuāli veidotas atskaites, piemēram, atskaites par klientu veikto pirkumu rezultātiem, salīdzināšanas aktus, parādnieku sarakstus, bruto peļņas atskaiti, preču apgrozījuma datus, inventarizācijas atskaites un vēl daudz ko citu. Un gadījumā, ja kāda no jums nepieciešamajām atskaitēm sistēmā nav pieejama, veikaliem.lv tehniskā komanda pievienos jums nepieciešamo atskaites veidu!
Jebkādu jautājumu, neskaidrību vai vajadzību gadījumā sazinieties ar sistēmas atbalsta dienestu, neizejot no pašas sistēmas – jūs varat izveidot savas problēmas risinājuma pieteikumu vai arī uzdot tiešu jautājumu speciālistam tieši sistēmā. Izsekojiet jūsu pieteikuma izpildes statusu, kā arī nepieciešamības gadījumā pieslēdziet e-pasta paziņojumus par jūsu pieteikuma izskatīšanas procesu, kuri tiks nosūtīti uz jūsu e-pastu.