Aiciniet klientus iepirkties jūsu veikala interneta vidē, tādā veidā būtiski samazinot kļūdu apjomu, kas var rasties, veicot pasūtījumus pa tālruni vai pastu. Saņemtie pasūtījumi var tikt automātiski importēti jūsu lietvedības sistēmā (1С, Navision u.c.), kā arī piegādātāja un citu partneru sistēmās.
Ir pieejami responsīvā dizaina maketi ar iespēju palaist savu interneta veikalu ātri un vienkārši, tāpat jūs varat pasūtīt arī paši savu, unikālu dizainu.
Savienosim ECOM ar jūsu uzskaites sistēmām (ja tās paredz šādu iespēju), ar jebkuru bankas sistēmu (radot iespēju klientam veikt pasūtījuma apmaksu uzreiz pēc tā noformēšanas), kā arī ar loģistikas uzņēmumiem (Omniva, Venipak u.c.), kas ļauj veikt pilnīgas informācijas apmaiņu ar loģistikas uzņēmumiem procesu caurspīdīgumam un pārskatāmībai.
Fiksējiet visas saņemtās apmaksas ar 2 klikšķiem.
Detalizēta iestatīšana, kuras pamatā ir izveidotie biznesa procesi. Klientam sūtāmie paziņojumi un pasts, pasūtījumu statusi, izņēmumi pasūtījuma noformēšanas procesā, pārvadātāji.
Papildus manuālam datu importam vai importam no esošajām sistēmām piedāvājam datu savākšanu no dažādiem svešiem avotiem.
Piemēram, kādam mūsu klientam mēs automātiski vācam datus par 22000 precēm, to cenām un atlikumiem no cita interneta veikala. Mēs varam savākt datus, izmantojot FTP, importēt datus no citām B2B sistēmām, ‘nograbbot’ no svešiem interneta veikaliem (vai saņemt no tiem datus caur XML), kā arī automātiski izmantot jūsu datu failus (piemēram, Excell), izmantojot E-mail (ECOM var pieslēgties jūsu E-mail kontam un meklēt datus tur).
Veidojiet vairākus interneta veikalus, izmantojot vienu kopēju datubāzi. Piemērs: www.motoland.lv / www.formybike.eu – viena klienta divi dažādi veikali dažādiem reģioniem.
Akcijas cenu lapas, cenu lapas izplatītājiem, cenu lapas klientu grupām un jebkurš cits nepieciešamais cenu lapu veids ar detalizētiem iestatījumiem un automātiskās aktivizācijas un deaktivizācijas datumiem.
Uzdevumu sadalīšana menedžeriem, statistikas dati u.c.
Preču saraksti, akcijas, cenu lapas, jaunumi, noliktavas atlikumi, piegādes grafiki utt.
Visa šī informācija vienmēr ir aktuāla, bez kļūdām un nepārtraukti pieejama jūsu klientiem (tiem, kuriem jūs sniedzat pieeju savai sistēmai). Samaziniet laiku, kas tiek tērēts zvaniem un sarakstei ar klientiem, vienmēr kontrolējiet un saņemiet svaigākos datus par reālo situāciju.
Informatīvais atbalsts: | Tehniskais atbalsts: | Pieejamo resursu apjoms: |
---|---|---|
Personāla konsultācijas par sistēmas procesiem un darbu ar to; | Kļūmju un tehnisko traucējumu novēršana; | Līdz 300 000 nomenklatūras pozīciju atbalsts; |
Help Desk; | Datubāzes un mājas lapas rezerves kopijas izveidošana reizi dienā; | Kopējās uz diska atvēlētās vietas apjoms 30 GB. |
Konsultācijas par sistēmā ievadāmo saturu un ar to saistītās korekcijas. | Automātisko procesu monitorings; | Nomenklatūras datu automātiskā atjaunošana no ārējiem avotiem līdz 100 000. |
Projekta On-Line pieejamības atbalsts 24/7. | ||
Savlaicīga servera programmnodrošinājuma atjaunināšana; | ||
Bezmaksas automātiskā platformas atjaunināšana uz jaunāko versiju. |