ECOM 2.0 INDIVIDUAL

ECOM 2.0 Individual – funkcionāla on-line tirdzniecības sistēma ar tikai to, kas nepieciešams – efektīvi un nepārmaksājot par neizmantoto.

Izbaudiet e-pasūtījumu priekšrocības

Aiciniet klientus iepirkties jūsu veikala interneta vidē, tādā veidā būtiski samazinot kļūdu apjomu, kas var rasties, veicot pasūtījumus pa tālruni vai pastu. Saņemtie pasūtījumi var tikt automātiski importēti jūsu lietvedības sistēmā (1С, Navision u.c.), kā arī piegādātāja un citu partneru sistēmās.



,

Pārdodiet visur – gan mājaslapā, gan mobilajās ierīcēs!

Ir pieejami responsīvā dizaina maketi ar iespēju palaist savu interneta veikalu ātri un vienkārši, tāpat jūs varat pasūtīt arī paši savu, unikālu dizainu.



Sistēmu integrācijas procesi

Savienosim ECOM ar jūsu uzskaites sistēmām (ja tās paredz šādu iespēju), ar jebkuru bankas sistēmu (radot iespēju klientam veikt pasūtījuma apmaksu uzreiz pēc tā noformēšanas), kā arī ar loģistikas uzņēmumiem (Omniva, Venipak u.c.), kas ļauj veikt pilnīgas informācijas apmaiņu ar loģistikas uzņēmumiem procesu caurspīdīgumam un pārskatāmībai.



,

Apmaksu ielāde uzreiz no bankas

Fiksējiet visas saņemtās apmaksas ar 2 klikšķiem.



Elastīga pasūtījuma noformēšanas un apstrādes noteikumu ieviešanas

Detalizēta iestatīšana, kuras pamatā ir izveidotie biznesa procesi. Klientam sūtāmie paziņojumi un pasts, pasūtījumu statusi, izņēmumi pasūtījuma noformēšanas procesā, pārvadātāji.



,

Datu savākšana (‘data pooling’)

Papildus manuālam datu importam vai importam no esošajām sistēmām piedāvājam datu savākšanu no dažādiem svešiem avotiem.

Piemēram, kādam mūsu klientam mēs automātiski vācam datus par 22000 precēm, to cenām un atlikumiem no cita interneta veikala. Mēs varam savākt datus, izmantojot FTP, importēt datus no citām B2B sistēmām, ‘nograbbot’ no svešiem interneta veikaliem (vai saņemt no tiem datus caur XML), kā arī automātiski izmantot jūsu datu failus (piemēram, Excell), izmantojot E-mail (ECOM var pieslēgties jūsu E-mail kontam un meklēt datus tur).



„Multisite” iespējas

Veidojiet vairākus interneta veikalus, izmantojot vienu kopēju datubāzi. Piemērs: www.motoland.lv / www.formybike.eu – viena klienta divi dažādi veikali dažādiem reģioniem.



,

Individuālas cenu lapas

Akcijas cenu lapas, cenu lapas izplatītājiem, cenu lapas klientu grupām un jebkurš cits nepieciešamais cenu lapu veids ar detalizētiem iestatījumiem un automātiskās aktivizācijas un deaktivizācijas datumiem.



Biznesa procesu kontroles opcija

Uzdevumu sadalīšana menedžeriem, statistikas dati u.c.



,

Vienmēr aktuāla informācija

Preču saraksti, akcijas, cenu lapas, jaunumi, noliktavas atlikumi, piegādes grafiki utt.

Visa šī informācija vienmēr ir aktuāla, bez kļūdām un nepārtraukti pieejama jūsu klientiem (tiem, kuriem jūs sniedzat pieeju savai sistēmai). Samaziniet laiku, kas tiek tērēts zvaniem un sarakstei ar klientiem, vienmēr kontrolējiet un saņemiet svaigākos datus par reālo situāciju.



Informatīvais atbalsts: Tehniskais atbalsts: Pieejamo resursu apjoms:
Personāla konsultācijas par sistēmas procesiem un darbu ar to; Kļūmju un tehnisko traucējumu novēršana; Līdz 300 000 nomenklatūras pozīciju atbalsts;
Help Desk; Datubāzes un mājas lapas rezerves kopijas izveidošana reizi dienā; Kopējās uz diska atvēlētās vietas apjoms 30 GB.
Konsultācijas par sistēmā ievadāmo saturu un ar to saistītās korekcijas. Automātisko procesu monitorings; Nomenklatūras datu automātiskā atjaunošana no ārējiem avotiem līdz 100 000.
  Projekta On-Line pieejamības atbalsts 24/7.  
  Savlaicīga servera programmnodrošinājuma atjaunināšana;  
  Bezmaksas automātiskā platformas atjaunināšana uz jaunāko versiju.  


ECOM 2.0 Individual papildu iespējas:

  • Bez starpniekiem – piedāvājiet savas preces patērētājiem bez starpniekiem, izmantojot savu(s) interneta veikalu(s)
  • Partneru veikali – publicējiet savas preces ECOM sistēmas partneru interneta veikalos un saņemiet papildu pasūtījumus
  • RESALE – piedāvājiet savu interneta veikala sistēmu citiem tirgotājiem
  • Kolektīvās iepirkšanās modulis – izmantojiet kolektīvā pasūtījuma iespējas
  • Mobilais aģents – izmantojiet mobilās pasūtīšanas sistēmas priekšrocības
  • Automātiska datu apmaiņa
  • „Cenu spiegs” (PriceSpy) – savāciet datus no apkopotājiem un vienmēr esiet informēts par cenu izmaiņām
  • Noliktavas uzskaite – pārvaldiet savu noliktavu ērti un vienkārši
  • Finanšu dokumenti – izrakstiet, uzskaitiet un pārvaldiet dokumentus ērtāk
  • Mārketings jūsu veikalam – izmantojiet mārketinga iespējas savam veikalam un piesaistiet vēl vairāk klientu
  • PDF kataloga izveide
  • B2B sistēma